19. května 2010

Requiem for a Dream (2000)

In the end it's all nice.

zdroj: imdb.com
IMDb. Přiznávám, že jsem neviděla prvních patnáct minut. Můžu s téměř absolutní jistotou říct, že se na ten film znovu nepodívám. Ne, že by byl špatný, to ani náhodou. Líbila se mi výtvarná stránka, to, jak bylo udělané pokaždé, když si dávali dávku, a herci byli super. Bylo to perfektně sugestivní a to byl právě ten problém. A nejhorší byl ten neuvěřitelně sugestivní, hořký konec. Ouch.

Měla jsem trochu problém s hlavním hudebním tématem. Znám ji tak dlouho a tolikrát zneužitou k různým dalším projektům, že mi k tomu filmu přišla až trošičku nepatřičná, ohrátá a vytrhávala mě ze soustředění, i když tam evidentně patřila. Je to hrozná škoda. Jared Leto (Harry Goldfarb) a Jennifer Connelly (Marion Silver) byli výborní.

Ale jak říkám, film to byl po všech stránkách dobrý. Škoda, že jsem měla na konci chuť přehryzat si tepny.