25. června 2010

Revolutionary Road (2008)

No one forgets the truth, Frank. They just get better at lying.

zdroj: imdb.com
IMDb. Další film, od kterého jsem asi očekávala trochu víc, hlavně díky kombinaci Kate Winslet a Leonarda DiCapria. Jediný, kdo zcela naplnil moje očekávání, byl Thomas Newman a jeho skvělá hudba. (I když trochu připomíná A Series of Unfortunate Events.)

Příběh se mi líbil, i když musím říct, že byl trochu předvídatelný. Žádné velké překvapení, žádný nečekaný zvrat. Kate Winslet (April) a Leonardo DiCaprio (Frank) byli dobří, ačkoli - nevím proč - mi do role mladých manželů zrovna neseděli. Když Frank oznamoval, že slaví třicátiny, vůbec jsem mu to nevěřila, nevím proč. Oba mi prostě připadli mnohem, mnohem starší.

Nicméně i když mě ten film zrovna dvakrát neoslovil, bylo příjemné vidět hlavní představitele společně v něčem hlubším, než byl Titanic. Šlo jim to moc dobře.