11. července 2010

The Way We Were (1973)

In a way he was like the country he lived in. Everything came too easily to him.

zdroj: imdb.com
IMDb. Protože Carrie řekla, že miluje miluje miluje ten film, a Miranda řekla: "Oh my God it's so good." (Ehm.) A je to, je to 'so good'. Uznávám, že sem tam to na mě bylo příliš dlouhé, moc rozvleklé, ale na konci to má všechno svůj důvod, a kdyby bylo něco kratší, něco tam chybělo, už by ten film vůbec nedával smysl.

Barbra Streisand (Katie) byla prostě nádherná, a taky moc dobrá. Robert Redford (Hubbell) zase tak nádherný podle mě nebyl, ale dobrý byl. Měli úžasnou chemii a skvěle se doplňovali, nezdálo se mi, že by to mělo hluché místo.

Z dnešního hlediska pár věcí tak úplně nechápu, ale i tak tvoří film skvělý a docela nesmrtelný celek, řekla bych. (Plus ta písnička, it's so good.) Nejemotivnější je pro mě stejně asi závěrečná scéna, a svým způsobem je pro mě K-K-K-Katie inspirativní, jak se nezastaví a dře a dře... Chtěla bych to umět. Taky se mi líbilo, že z hlediska člověka, který žije v zemi s rudou minulostí, byl film tak trošičku překvapují - kdo by čekal, že hlavní hrdinka bude komunistka. Prostě, film ve spoustě věcí překvapil, nebyl předvídatelný a byl super. Howgh.