12. července 2010

Sex and the City 2 (2010)

You have to take the tradition and decorate it your way.

zdroj: imdb.com
IMDb. Když jsem odcházela z kina, říkala jsem si, že je to fakt trochu lepší, než jednička, než se mi to rozleželo v hlavě. První věc, kvůli které mám opravdu, opravdu výhrady, je svatba Anthonyho (Mario Cantone) a Stanforda (Willie Garson). I mean, like really?! Celý seriál se nenáviděli, v jedničce si začali rozumět (to ještě zvládám), ale svatba?! Prostě, máme v příběhu dva nejlepší gay přítele dvou hrdinek, tak proč je nedat dohromady? Neříkám, že mě ta svatba nebavila... Ale byla mimo.

Další věc je linie Carrie (Sarah Jessica Parker) & Big (Chris Noth). (Jsem ráda, že o něm s holkama pořád mluví jako o "Big", asociuje mi to starý časy. Nějak jsem si nezvykla, že je Carrie Preston, a ne Carrie Bradshaw.) Na chvilku to vypadalo jako trochu komplexnější problém, než v jedničce, ale nakonec se to stočilo do primitivnosti. Manželský problém vyléčí pěkná pusa, nejlíp od bývalého partnera... A teď nehraje roli, že Aidan (John Corbett) je prostě hot a že mu fandím víc než Bigovi pokaždý, když se v ději objeví. (Aidan! Aidan!!! AIDAN!!!)

Miranda (Cynthia Nixon) a Steve (David Eigenberg), jak se mi minule líbili, mi přišli teď trochu odfláknutí, stejně jako Charlotte (Kristin Davis) a Harry (Evan Handler). (I když nanny bez podprdy opravdu stála za to). Jediný, kdo mi opravdu asocioval výborný seriál, ze kterého to vzniklo, byla Samantha (Kim Cattrall) - byla tak 'Sex and the City', jako nikdy. A tak ji miluji.

Ale je pravda, že celkový vtip a atmosféru měl film mnohem lepší, než první. Asi jde i o to, že tam byly převážně holky, a že to prostě mělo ten šmrnc. Opravdu tu chemii mezi sebou mají, i když se vytratila v jejich vztazích. Film dělal celkově i obrazově super dojem - například úvodní záběry na NYC ozvučené Empire State of Mind mě přiměly mít opravdu tu písničku ráda a působily spolu se třpytivým logem "Sex and the City" skvěle. Taky mi běhal mráz po zádech, když holky zpívaly I Am Woman. Perfektní tah, zase asocioval seriál. A cameo Pénelope Cruz (Carmen Garcia Carrion) a Lizy Minnelli moc potěšilo.

Prostě, narozdíl od jedničky si dvojku časem ráda pustím, ale ne tak ráda, jako seriál, a jsem opravdu ráda, že trojka se neplánuje. Začít sledovat seriál po každém filmu, abych zase a znovu nasála tu správnou "sexovou" atmosféru a uvědomila si, proč tak moc moc moc ten seriál miluju, trochu žere čas. (Ale já to dělám i bez filmů.)

Prostě... Nějak jsem došla k tomu, že Sex and the City je tradice, kterou nechci dekorovat hollywoodským způsobem, a nikde není tak dobře, jako v seriálu.