22. července 2010

I Love You Phillip Morris (2009)

Based on a true story... No, really it is.

zdroj: imdb.com
IMDb. Když jsem na to šla, nečekala jsem, že to bude taková komedie... I když, kdybych se předtím podívala na A Series of Unfortunate Events a ne Eternal Sunshine of the Spotless Mind, hned bych byla na té správné Carrey vlně.

Ne, Jim Carrey (Steven Russell) byl skvělý, a až mě překvapilo, jako to s Ewanem McGregorem (Phillip Morris) dokázali rozjet. Od momentu, kdy se tam Phillip objevil, to byl jeden velký koncert. Skoro, jako bych se zase dívala na Moulin Rouge!, akorát se tam nezpívalo a bylo to celé trochu víc úplně zcela gay. Ewan se prostě trošičku posunul od "Let's make love!" k "Let's fuck!", ale slušela mu dokonce i ta náušnice.

Samotný děj se pak začal nádherně rozvíjet. Přestože vypadá přímočaře a nekomplikovaně, začne se to pak stáčet a mě samotnou tolik pohltil/uvolnil, že jsem se nechala oblafnout a byla jsem příjemně překvapená. Smála jsem se od začátku až do konce, i když když jsem si pak zrekapitulovala děj, vůbec to tak vtipné nebylo.

Prostě skvělý film, z fleku bych si ho dala znovu, a asi i dám. I love I Love You Phillip Morris.