24. listopadu 2010

The Importance of Being Earnest (2002)

I've now realized for the first time in my life the vital importance of being Ernest.

zdroj: imdb.com
IMDb. Nemůžu uvěřit, že mi trvalo přes půl roku, než jsem se dobrala k tomu, abych to dokoukala. Rozdívala jsem se na to někdy v dubnu ve škole a až teprve teď jsem do koukala celé. A musím říct, že Rupert Everett (Algy) a Colin Firth (Jack) mají to, čemu se říká herecká chemie. Jsou prostě neporazitelní.

Zase a znovu musím chválit, jak zpracování zachovalo Wilde-ův jemný humor a ještě ho znásilo, plus herecké obsazení to opět dovedlo k dokonalosti. Jak jsem zmínila, Rupert a Colin v čele byli prostě famózní, pokud už nic, scéna s muffiny mě zredukovala v hystricky se smějící sulc. Reese Witherspoon (Cecily) a Frances O'Connor (Gwendolen) byly více než důstojnými protějšky a všemu vládla madam Judi Dench (Lady Bracknell), která ani nemůže být špatná. Její věty byly naprosto nejlepší.

The Importance of Being Earnest je další film, který si budu pouštět pro zvednutí špatné nálady. Prostě znamenité.