25. ledna 2011

Little Nicky (2000)

I'm from the south. The deep south.

zdroj: imdb.com
IMDb. Myslím, že tenhle film trhl rekord, co se týče mých rozdělávek (rozkoukávek) ze školy. Na tohle - přesněji na druhou půlku - jsme koukali někdy v tercii (dřív?) a já to konečně viděla celé předevčírem. Jsem dobrá!

Adam Sandler (Nicky) není pro každého, ale Little Nicky je jedna z těch jednodušších věcí, které zvládne víceméně každý. Pokud by se to odlehčilo o tu jeho humornou stránku, šlo by z toho udělat docela slušný drama. Ale i tak jsem se bavila, a přiznám se, že dost, včetně těch vtipů s Ozzym a Hitlerem. (Já vím, já vím, přijdu do pekla.)

Krom Sandlera, který byl klasicky dobrý v tom, co si na sebe ušil, patří palec nahoru Harveymu Keitelovi (Ďábel), který byl naprosto skvělý, a Reese Witherspoon (Holly), která byla hlavně sladká. Rhys Ifans (Adrian) má velké plus do samostatné věty, jelikož byl nehorázně, až ostudně hot, a opravdu bych měla zkontrolovat jeho filmografii, jestli mi něco neuniká. Největším překvapením pro mě ovšem byl Quentin Tarantino, jehož si z dřívějška nepamatuju, a který mě sundal.

Celkově je Little Nicky sranda, kterou rozhodně zařadím na seznam pro voraz.