2. ledna 2011

The Merry Gentleman (2008)

You find presents under a tree. I found a girl.

zdroj: imdb.com
IMDb. Zbožňuji dobře natočené drama s narušenými hlavními hrdiny, kteří se pomalu sbližují, a my se mezitím hrabeme v jejich psychice, a které končí pokud možno nijak definitivně a dává smysl. Tohle, co se týče toho konce, bohužel ten případ nebyl. Absolutně netuším, jak to vlastně skončilo.

Tak či tak, nápad je to hodně zajímavý, a než dojde k tomu konci je opravdu o co stát. Co se týče Michaela Keatona (Frank Logan), mám pro něj slabost už od Batmana, a ačkoliv mi trvalo, než jsem ho poznala, seklo mu to a byl výborný. Kelly Macdonald (Kate Frazier), kterou jsem znala z poněkud smutné role z No Country For Old Men, tu byla skvělá taktéž, a dokonce jsem i většinou rozuměla, co říká.

Kolem a kolem (používám to dost často, co?) to nebyl vůbec špatný film - až na ten konec - a podle mě stojí za to ho vidět.