13. září 2010

No Country for Old Men (2007)

You can't stop what's coming.

zdroj: imdb.com
IMDb. Člověk by čekal, že se po Fargo, Intolerable Cruelty a tom kousíčku Burn After Reading, který jsem viděla, poučím a budu si pamatovat, že Coenovi jsou... divní.

Tenhle film mi atmosférou, zápletkou a celkově vším dost připomněl Fargo, takže mi nepřineslo nic nového pod sluncem. První půlhodinu jsem nechápala, pak se objevil Tommy Lee Jones (Ed Tom Bell), jehož postava je nejlepší, co na tom filmu bylo, a začalo to být lepší. Hodně mě překvapila postava Carly Jean (Kelly Macdonald), nebyla tak blbá, jak se první moment zdálo, a postava Antona Chigurha (Javier Bardem - ten chlápek, co nehraje normální lidi) mě nudila, což byl asi kámen úrazu, vzhledem k tomu, že na tom byla postavená.

Nicméně nakonec mě to i bavilo, chytlo mě to, a bylo to napínavé, i když jsem opět, jako to u Coenových bratrů mívám, moc nechápala. Prostě jako Fargo: film rozhodně neurazil, ale ani mě neuvedl do extáze.