9. února 2011

The Ugly Truth (2009)

Listen to you desperately asking me if you sounded desperate.

zdroj: imdb.com
IMDb. Jelikož jsem nedávno objevila, že Gerard Butler je kus, a patrně jsem ztratila schopnost dívat se na cokoliv jiného, než romcoms, byla The Ugly Truth logická volba.

Gerard Butler (Mike) je prostě kus, jak už jsem se párkrát zmínila, a to především v této scéně. Katherine Heigl (Abby) šla - vzhledem k tomu, že nejsem Grey's Anatomy člověk, jak jsem tu nedávno psala - mimo mě, nicméně v tomhle filmu byla dobrá s Gerardem měli skvělou chemii, což je u romcom naprosto nejdůležitější rys.

Film jsem si užila od začátku do konce. Je sice pravda, že někde byly ty sexuální narážky až tak výrazné, že i já jsem nervózně zasmála, a je pravda, že bez něčeho bych se s odstupem možná obešla, ale když jsem se na to dívala, smála jsem se od srdce všemu tak, jak mi to naservírovali. Ačkoliv námět není nějak závratně originální, zpracování splnilo moje očekávání a byl to příjemný oddech. Palec nahoru.