27. dubna 2011

Date Night (2010)

This gun sucks!

zdroj: imdb.com
IMDb. Další film, ze kterého jsem byla víceméně zklamaná. Stevea Carella (Phil) jsem znala jen jako hlas Grua z Despicable Me (a pak jsem viděla kousek Get Smart v češtině), takže tam se nedalo moc mluvit o zklamání, ale od Tiny Fey (Claire) jsem čekala trochu víc. Možná trochu víc humoru.

Celé to bylo takové... jenom úsměvné. Oba dva se snažili, ale byli tak trochu udýchaní, až jsem z nich měla pocit, jako by si na začátku řekli, že z manželské krize dobrý relativně akční film neudělají, tak si to aspoň užijí. Neříkám, že jsem se nezasmála, zasmála, ale čekala jsem popravdě větší blast. Navíc nejvtipnější byly ty bloopery na konci, prostě jo.

Mark Wahlberg (Holbrooke Grant) bez trička byl ale super, James Franco (Taste) & Mila Kunis (Whippit) byli jako páreček prostě k sežrání, i když jen cameo. Leighton Meester (Katy) byla sladká. Obsazení Williama Fichtnera (Frank Crenshaw) a Raye Liottay (Joe Miletto) bylo trochu prvoplánové.

Takže celkově... pár hlášek fajn, ale ne, že bych to potřebovala vidět znovu. Dobrý, ale ne tak dobrý, jak jsem čekala.