9. května 2011

Happythankyoumoreplease (2010)

Sadness be gone, let's be people who deserve to be loved, who are worthy, cause we are worthy.

zdroj: imdb.com
IMDb. Popravdě řečeno jsem od toho filmu moc nečekala - Josh Radnor a jeho Ted v How I Met Your Mother je sice kjůt a všechno, ale takový blast to není, a z filmů, kde se režiséři obsazují do hlavních rolí mám trochu strach. A hned z toho mám ponaučení - není herec/režisér jako herec/režisér, a Josh Radnor je patrně lepší režisér než herec.

Film to byl výborný. Zápletka nebyla bůhví jak originální, ale originálně zpracovaná, a s (pro mě) neokoukanými tvářemi udělali hodně dobře. Role Joshe Radnora (Sam) nebyla tolik jiná od Teda, vlastně až na ty hrozný vousy to byl skoro Ted.

Malin Åkerman (Annie) byla fajn, tahle její role mi byla z těch, co jsem viděla, asi nejbližší. Naprosto nejlepší a nejkrásnější z celého filmu byla ale Kate Mara (Mississippi), která mě dostala i svým zpěvem.

Prostě, vnímala jsem to jako Forgetting Sarah Marshall - ze staré zápletky pro mě vzešel nový, lehce nevšední zážitek.