30. srpna 2011

New York, I Love You (2009)

We share a flame, thousands of tiny molecules are heating up right now, they're penetrating our brain.

zdroj: imdb.com
IMDb. Člověk se prostě neubrání srovnávání s Paris, je t'aime, a předchozí film byl trochu přehlednější, v tomto jsem se trochu ztrácela. Nicméně takové ty závěry byly trochu blíž a zdálo se mi, že jich bylo víc, než v předchozím filmu. Celkově byl film trochu unavený a tak nějak smutný, ale exteriéry New Yorku mi to vynahradily.

První příběh s Haydenem Christensenem (Ben) a skvělou a krásnou Rachel Bilson (Molly) mě hned ze začátku zmátl, druhý s Natalií Portman (Rifka) byl jeden z těch smutně laděných, třetí mě zaujal asi nejvíc i přesto, že tam hrál Orlando Bloom (David), ale Christina Ricci (Camille) to vyvážila. Čtvrtý s Maggie Q jako call girl pobavil. Stejně tak pobavil pátý segment s Jamesem Caanem (pan Riccoli), Blake Lively. Šestý segment s Dreou de Matteo (Lydia) a Bradleyim Cooperem (Gus) byl výborný.

Sedmý s Shiou LaBeoufem (Jacob) mě hodně zaujal dějově, osmý napsaný a režírovaný Natalií Portman byl sladký, devátý hodně zvláštní, ale Shu Qi je krásná. Desátý s Robin Wright (Anna) byl můj druhý nejoblíbenější, jedenáctý taky hodně pobavil a poslední s Evou Amurri (Sarah) snad ani nebyl regulérní segment.

Celkově měl film pár dobrých segmentů, pár úplně zbytečných, ale tak nějak to tentokrát úplně nedrželo pohromadě a mohlo to být trochu lepší.