11. srpna 2011

Red Riding Hood (2011)

Run away with me.

zdroj: imdb.com
IMDb. Původně jsem měla naplánovaný jiný špatný film pro tento měsíc, ale tenhle dostává dort i s růžovou polevou. Ve čtvrtině jsem to chtěla vzdát, ale řekla jsem, že to bude lepší, v polovině jsem to vypnout nechtěla čistě z principu - když jsem zvládla obě Fantastic Four, tak dám přece i Red Riding Hood. Dala, ale o fous.

Jako horror to bylo absolutně mizerný, to nebyl ani thriller. Jediné, co bylo celkem dobře udělané, bylo zakomponování původní pohádky (dialog s babičkou, kameny v břiše, červená kápě), zbytek byl mimo. Byla mi z toho filmu zima - už vidím, jak by tam hlavní hrdinka skutečně běhala s nahýma rukama se sněhem všude kolem a všichni chodili jen v halenách.

Kromě Amandy Seyfried (Valerie), kvůli které jsem to celé podstoupila, a Garyho Oldmana (otec Solomon) tam nebyl nikdo, kdo by stál herecky za řeč, vzhledem k tomu, že tam nebylo moc co hrát a o těchto vím dopředu, že něco umí. Max Irons (Henry) byl sice hot, ale stál za stejné houby, jako Shiloh Fernandez (Peter). A Michaela Shankse zachránilo jen to, že zaklepal bačkorama hned na začátku filmu.

Celý děj byl zmatený a jediné, co mu dodalo trochu originality, byl ten konec, ke kterému vedla příšerně trnitá a nudná cesta. Takže pokud vás nemám ráda, tak vám doporučím, jděte do toho filmu! Jinak ne. Blech.