28. října 2011

Hannah and Her Sisters (1986)

What if there's no God and you only go around once and that's it? Don't you want to be part of the experience?

zdroj: imdb.com
IMDb. Na disku jsem našla několik filmů Woodyho Allena, protože jsem fanda jeho psaní, ale ty, co už jsem viděla, mě zase tolik nenadchly. Hannah and Her Sisters se mi ale naopak líbilo hodně - jak hlavní příběhové linie, tak v podstatě vedlejší linie postavy samotného Allena hledajícího nějaký smysl života.

Mimo skvělý děj měl film neméně výborné obsazení. Michael Caine (Elliot) byl klasicky výborný, jen se mi nezdálo, že to bylo vyloženě na Oscara. Kdo si Oscara podle mě zasloužil byla Dianne Wiest (Holly), ta byla prostě výborná. Mia Farrow (Hannah) byla klasicky krásná.

Taky jsem po hrozně dlouhé době zahlédla Carrie Fisher (April) a Daniela Sterna (Dusty). Max von Sydow obsazení příjemně doplnil. Celkově je to pro mě jeden z nejpovedenějších Allenových počinů, ke kterému se moc ráda vrátím.