29. října 2011

Clue (1985)

Seven suspects, six weapons, five bodies and three endings.

zdroj: imdb.com
IMDb. O Clue jsem všude jinde slyšela tolikrát, až to došlo i do Family Guye a já už prostě nemohla odolat. (Dobře, odolávala jsem ještě nějakou dobu, ale došlo na to.) A rozhodně musím doporučit, výborně jsem se bavila a dlouho jsem se takto nenasmála.

Tim Curry (Wadsworth) je prostě geniální, ať hraje v čemkoli, a tady měl opět grády. Lesley Ann Warren (slečna Scarlet) si opět střihla roli stejně výživnou, jako ve Victor Victoria, a já si ji zase užila. Christopher Lloyd (profesor Plum) byl podle svého nejlepšího zvyku skvělý a Martin Mull (plukovník Mustard) překvapil, neznala jsem ho jinak, než neurotického ředitele ze Sabriny (ano, koukala jsem na ni).

Film měl výborné dialogy a dobře se sledoval, dalo se dojít ke každému z těch třech konců, ale člověk tak nějak od začátku tuší, že ten jediný pravdivý bude ten poslední - kdo ví, proč? Jak jsem ale psala na začátku, Clue můžu jen doporučit.