26. října 2011

Victor Victoria (1982)

There's nothing more inconvenient than an old queen with a head cold.

zdroj: imdb.com
IMDb. Většinou filmy nacházím tak, že o nich někde čtu, někde je zmíní, nebo se o nich hodně mluví. Victor Victoria je ovšem první z filmů, na které jsem se rozhodla podívat, protože Gossip Girl jimi měla inspirovaný název jedné epizody.

Je pravda, že jsem čekala, že to bude ještě trochu vtipnější, ale nemůžu říct, že jsem se nebavila. Toddy (Robert Preston) byla naprosto geniální postava a závěr byl úplně skvělý. Julie Andrews (Victoria) byla krásná a skvělá a jiná ani ta - dneska už - důstojná dáma být nemohla. John Rhys-Davies (Andre Cassell) potěšil.

Kdo mě ale opravdu zvedl ze židle byla postava Normy (Lesley Ann Warren), neskonale jsem si užívala pokaždé, když byla na scéně, tyhle postavy mě baví. Celkově dobrý film - na komedii mi to přišlo málo vtipné, nicméně výborný (i když trochu naivní) nápad a provedení.