12. října 2011

Jackie Brown (1997)

Half a million dollars will always be missed.

zdroj: imdb.com
IMDb. Jackie Brown jsem měla na disku už dlouho, a čekala jsem, že mě bude bavit o trochu víc. Stopáž sice odpovídala Tarantinovým choutkám, nicméně byla přímo obludná. Mám opravdu ráda jeho nápady, styl děje, a hlavně hudební podbarvení, ale nemůžu se pořád dostat přes ty nehorázné kecací pasáže, kterých zrovna tady bylo víc, než pořádné akce.

Pam Grier (Jackie Brown) byla skvělá a sexy, Samuel L. Jackson (Ordell) mě opět posadil na zadek, ten chlap je chameleon, a Michael Keaton (Ray) s Robertem De Niro (Louis) to těžce ovládli. Bridget Fonda (Melanie) byla už jen hotovou třešničkou na tom výborném obsazení. Ani to ale pro mě tu roztahanou žvýkačku nezachránilo.

Zápletka je skvěle napsaná a udrží pozornost, protože se musí opravdu sledovat, nicméně mělo by to mnohem větší říz, kdyby se polovina dialogů vyhodila (Například opravdu bylo nutné, aby Ordell pět minut přemlouval Beaumonta (Chris Tucker), aby vlezl do kufru, a nakonec ho tam stejně strčil sám?) a akce by byla říznější. Možná by to vypadalo víc jak průměrný akčňák, ale já bych se u toho bavila spíš.