9. října 2011

The Last Seduction (1994)

Anyone check you for a heartbeat recently?

zdroj: imdb.com
IMDb. Shlédnuto, protože jde o oblíbený film Samanthy Jones a já prostě musela vidět, o co jde. Takže... jde o jeden z nejhrubějších filmů, které jsem za poslední dobu viděla. Až mě přiměl zamyslet se nad tím, jestli jsem já sama normální, když si to tak užívám.

Bridget / Wendy (Linda Fiorentino) pro mě byla co do hotness takovou temnou verzí Elizabeth, byla naprosto neuvěřitelná. Sledovala jsem její počínání užasle a s jistým obdivem nad tím, jak se postupně zbavovala všech nepohodlných, včetně manžela Claye (Bill Pullman), kterého pro jistotu hned na začátku obrala, a milence Mikea (Peter Berg), kterého naprosto dokonale zmanipulovala. Na to fakt musí být talent.

Rozhodně je to film se silnou ženskou hrdinkou, která je tak neuvěřitelně intenzivní, že prostě není možné zredukovat ji jen na sexuální objekt - nebo bych chtěla vidět někoho, kdo to zkusí. Brutus.