24. listopadu 2011

Memento (2000)

We all need memories to remind ourselves who we are. I'm no different.

zdroj: imdb.com
IMDb. Na Memento jsem se chystala dlouho, námět mi přišel hodně zajímavý, a jako obvykle jsem se k tomu dostala až touhle dobou. Buďto mám špatnou náladu (a to je možný, protože na mě nejspíš něco leze), ale nebyl to takový blast, jak jsem čekala. Bylo to o dost zmatenější, než jsem očekávala (musela jsem jí na Wikipedii a přečíst si obsah, abych se ujistila, že chápu), a trochu moc se mi to táhlo.

Nicméně, na potetovaného Guye Pearcee (Leonard) jsem si docela užívala, je to kousek chlapa. Carrie-Anne Moss (Natalie) potěšila, od Matrixu jsem ji snad nikde pořádně neviděla. Jorja Fox (Leonardova žena) překvapila, netušila jsem, že hrála i někde jinde, než v CSI. A velkou radost mi udělal i Stephen Tobolowsky (Sammy Jankis), kterého jsem snad ve vážné verzi předtím neviděla. Callum Keith Rennie (Dodd) mi taktéž udělal radost.

Celkově Memento není špatný film, ale jednou stačil. Nemyslím, že se na něj kdy podívám znovu.