10. prosince 2011

The Hunger (1983)

Forever. Forever and ever.

zdroj: imdb.com
IMDb. Jak jsem psala dřív, někdy je fajn pustit si film a vlastně nevědět, o čem je, a někdy je zase dobré zjistit si dopředu, o čem to je, a třeba si to nepustit. Například když je to o upírech. Jako The Hunger.

Ne, že by byl ten film vyloženě špatný, to říct nemůžu. Jenže tam byla spousta upírů s obličeji ucintanými od krve, rozpadajících se mrtvol, skřeků 80. let a málo, málo Davida Bowieho (John), kvůli kterému jsem si to vlastně pustila. Takže celkově krom těch tělo na tělo scén mezi Susan Sarandon (Sarah) a Catherine Deneuve (Miriam), na které se dobře koukalo, tam pro mě nic moc nebylo.

Co ale musím vypíchnout jsou ty jakoby snové přechody mezi realitou a... já nevím, co bylo to druhé, nicméně měnily se kulisy a oblečení a to se mi líbilo. Kostýmy byly taky fajn, hlavně garderóba Miriam, ale to je asi tak všechno, co jsem si z toho filmu odnesla. Znovu už radši ne.