22. ledna 2012

Playing by Heart (1998)

Talking about love is like dancing about architecture. But it ain't gonna stop me from trying.

zdroj: imdb.com
IMDb. Ano, pořád ještě ujíždím na segmentových filmech. I když jsem si myslela, že už mě asi nic nepřekvapí, a že mě můžou potěšit jen neotřelé zápletky a dobrá provázanost, ale Playing by Heart mě zvládlo dostat způsobem, jakým byly jednotlivé postavy spojeny - nehádala jsem to - a celkem i ponurou atmosférou.

Přiznávám se, že největšími lákadly byli Angelina Jolie (Joan) a Ryan Phillippe (Keenan), kteří byli výborní. Užila jsem si samořejmě taky Gillian Anderson (Meredith), i když (nebo možná proto) mi přišla silně Scully, krásnou Madeleine Stowe (Gracie) a Dennise Quaida (Hugh). Sean Connery (Paul) a Gena Rowlands (Hannah) sehráli důstojné drama.

Celkově to není film, který si asi budu pouštět často, hlavně díky té trochu ponuré atmosféře a poměru dialogů na akci, ale můžu doporučit jako jeden z těch zajímavějších a hlavně jako jeden z těch, kde Angelina Jolie opravdu ukazuje, že umí hrát.