22. ledna 2012

Sliding Doors (1998)

Remember what the Monty Python boys say, "nobody expects the Spanish Inquisition."

zdroj: imdb.com
IMDb. Podezírám se, že hlavní důvod, proč jsem se na ten film podívala zrovna teď (krom toho, že se mi chtělo) je, že jsem tu prostě chtěla mít pár slov o tom, jak super, skvělý, a vůbec perfektní je, takže si je sem prostě napíšu.

Přinám se, že jsem ten film viděla už několikrát, ale nikdy ne v originále, a dost jsem si užívala akcent Johna Hannaha (James) - mimochodem, všichni sice víme, že umí, ale tady v tom filmu je to zase jednou krásně vidět. Gwyneth Paltrow (Helen) hrála víceméně dvě odlišné ženy a jako obě byla prostě perfektní. Jeanne Tripplehorn (Lydia) byla taky super, ačkoli ta její postava byla grandióní mrcha.

Člověk se po dokoukání nemůže bavit dojmu, že tam byl i nebyl happy end, a musí mu vrtat hlavou, co je s chudákem "druhým" Jamesem. Nebo jeho linie prostě zanikla, ta realita přestala existovat, protože to byl příběh Helen? Vždycky nad tím přemýšlím a to na filmech miluji - že i když je vidím po stopáté, pořád mi něco dají.