19. ledna 2012

Pulp Fiction (1994)

That's when you know you found somebody really special. When you can just shut the fuck up for a minute and comfortably share silence.

zdroj: imdb.com
IMDb. Pulp Fiction je film, který se mi napoprvé (tak pět let zpátky) vůbec nelíbil, ale když jsem se na něj podívala teď, navíc v originále a po několika dalších tarantinovkách, měla jsem na něj názor úplně jiný. Bavila jsem se od začátku až do konce, vychnutnala jsem si to, a musím přiznat, že Pulp Fiction je asi nejlepší klasická tarantinovka v tom smyslu, že poměr sáhodlouhých dialogů, akce a humoru je tu v naprosté rovnováze.

Navíc je film (opět) prostě výborně obsazený: John Travolta (Vincent) & Samuel L. Jackson (Jules) byli naprosto dokonalá dvojka, Tim Roth (Ringo) neumí být špatný, Bruce Willis (Butch) měl pár fakt hezkých momentů, Rosanna Arquette (Jody) byla opět okouzlující, Uma Thurman (Mia) sexy, Steve Buscemi (Buddy Holly) mi málem unikl, a Christopher Walken (Koons) měl asi nejpůsobivější scénu filmu.

Samozřejmě nechyběli Quentin Tarantino (Jimmie), který tentokrát nechal Crystal na pokoji a básnil o kafi, a působivý Harvey Keitel (Winston). Prostě, ten film má dobré příběhy, skvělé obsazení, a málem bych zapomněla - těžce geniální soundtrack.