4. ledna 2012

Scent of a Woman (1992)

All my life I've stood up to everyone and everything, because it made me feel important. You do it because you mean it.

zdroj: imdb.com
IMDb. Scent of a Woman jsem dlouho plánovala a ani nevím proč, z nějakého důvodu jsem čekala úplně jiný typ filmu. Já vlastně pořád nechápu, proč se ještě snažím pochopit svoje duševní a myšlenkové pochody, ale to zrovna do tohoto typu příspěvku nepatří.

Film to byl hodně zajímavý, ale pro mě jednou a stačí. Celkově jsem tam detekovala docela dost toho typického amerického pohledu na svět a mělo to podle mě až nerealistický happy end. Mimoto to ale rozhodně nebylo špatné, a kdyby to náhodou nestálo už za nic jiného, tak je tu vždycky Al Pacino (Frank Slade), který byl opět fenomenální. (Někdy je ten Oscar hřebíček na hlavičku.)

Překvapilo mě, že Chris O'Donnell (Charlie Simms) měl před NCIS: Los Angeles kariéru a evidentně nějakou vážnou, to jsem třeba netušila (kdo by bral vážně Batmana). Tady mu to celkem šlo. Philip Seymour Hoffman (George) mě hodně potěšil, Frances Conroy (Christine Downes) taktéž, i když aby ji člověk lupou pohledal; Gabrielle Anwar (Donna) to samé, ale byla nádherná.

Celkově je to zase jeden z těch filmů, co jednou a dost.