8. července 2012

Episodes: Series 1 & 2

| Series 1 & 2 | Series 3 | Series 4 | Season 5 |
_______


Series 1
1.01 Episode One - 1.02 Episode Two - 1.03 Episode Three - 1.04 Episode Four - 1.05 Episode Five - 1.06 Episode Six - 1.07 Episode Seven

zdroj: imdb.com
Okolo Episodes jsem kroužila nějakou dobu, ale pořád se mi do toho nechtělo. Jako vždycky pomohl budoucí casting call, takže jsem první sedmidílnou sezónu sjela najednou a hned po prvních dvou dílech jsem věděla, že to miluji. Je těžké poznat, co vlastně Matt LeBlanc (hrající svou vlastní verzi) hraje a co je skutečně on, ale bavila jsem se skvěle. Líbí se mi, když si vyčichlí seriáloví herci umí dělat legraci sami ze sebe.

Hlavní dva představitelé Bev (Tamsin Greig) a Sean (Stephen Mangan) byli výborní, i když mě trochu mrzelo, že jejich zápletka byla typická manželská. Co jsem ale milovala bylo, jak vygradoval vztah Bev a Matta a vůbec, bitka v závěrečné epizodě byla ultimátní, dlouho jsem se tak nezasmála.

Co se týče vedlejších postav, naprosto mě fascinuje Myra Licht (Daisy Haggard) - co scéna, to perla - a pomalu jsem si našla cestu ke Carol (Kathleen Rose Perkins). Merc Lapidus (John Pankow), jeho žena Jamie (Genevieve O'Reilly) a Morning Randolph (Mircea Monroe) pro mě byli v téhle sezóně víceméně takový inventář, ale bavila jsem se i při nich. Na druhou jsem šla okamžitě.

Series 2
2.01 Episode One - 2.02 Episode Two - 2.03 Episode Three - 2.04 Episode Four - 2.05 Episode Five - 2.06 Episode Six - 2.07 Episode Seven - 2.08 Episode Eight - 2.09 Episode Nine

zdroj: imdb.com
Na devítidílnou druhou řadu jsem najela hned po té první, takže jsem zpětně tak úplně nevěděla, kde končí první a začíná druhá, ale rychle jsem si vzpomněla. Dostali jsme se přesně do toho hluchého místa po finále první řady a bylo zajímavé sledovat, jak se vztah Bev a Seana vyvíjí a hlavně, jestli přežilo i přátelství Seana a Matta. Veškeré situace spojené s tím byly dokonalé.

Dále absolutně nezklamala Myra a začala mě opravdu hodně bavit Carol, teď je mojí nejoblíbenější postavou. Dokonce mi padla do oka i Jamie, když začala spát s Mattem, a Morning, když se ukázala hlubší, než se jevila v první řadě. Bez Merca bych se i nadále obešla.

Absolutní vrchol druhé série pro mě bylo hostování Jamese Purefoye (Rob), kvůli kterému jsem do toho vlastně šla. Byl opět výborný, jeho Rob byl sladký - i když nebyl Angličan - a byla jsem velmi příjemně překvapená, když byl celkově ve čtyřech epizodách (i když jeho screentime by dal tak na jednu), bylo to víc, než jsem čekala.

Epická rvačka ve finále první řady nebyla překonána, ale i tahle byla velmi, velmi zábavná. Všechny linie se uspokojivě uzavřely (i když to usmíření Seana a Bev bylo trochu moc rychlé a k Robovi sprosté) a když ne, přetrvávají velmi civilně otevřené, jako například Matt a Jamie, či Carolino povýšení. Byla bych hrozně moc ráda, kdyby byla další řada, královsky jsem se u toho seriálu bavila.