18. září 2012

He's Just Not That Into You (2009)

Girls are taught a lot of stuff growing up.

zdroj: imdb.com
IMDb. He's Just Not That Into You jsem původně rozkoukala z nudy a vůbec mě to nebavilo. Dokoukala jsem to až, když jsem se z té nálady dostala a nakonec to nehodnotím zase tak špatně. Rozhodně bych to nepotřebovala vidět znovu a nejlepší část podle mě byly scény mezi titulkami, ale mělo to hezké momenty a hlavně si opět přišla na své moje láska k víceméně segmentovým filmům a hlavně filmům, kde jsou jednotlivé postavy nenápadně vzájemně propojené.

Nejhorší část filmu pro mě byla rozhodně zápletka s Neilem (Ben Affleck) a Beth (Jennifer Aniston). Ona byla ukňučená ženská, která se nutně potřebovala vzdát, a on nudař, protože ho hrál Ben Affleck, který mě bavil snad jen, když si to rozdával s Jimmym Kimmelem. Ke konci se to zlepšilo, když Beth náhle objevila, že má mozek, ale pak to totálně zabili tím závěrem. Možná se na tom podepsal i fakt, že Jennifer Aniston nemůžu vystát, ale tuhle část filmu bych tam vůbec mít nepotřebovala.

Hodně mě bavila Gigi (perfektní Ginnifer Goodwin), o které jsem vůbec netušila, že je tak výraznou postavou, a Alex (Justin Long) - když už romanci, tak nějakou takovou, u které se aspoň bavím. Tam jsem jim ten happy end i přála (protože nebyl přehypovaný). To samé u Mary (Drew Barrymore), která byla dokonale sladká, a Conora (Kevin Connolly). Příběh Bena (Bradley Cooper) a Janine (Jennifer Connelly) mi přišel dost realistický - líbilo se mi, jak tu látku zpracovali.

Přes to všechno, co se tam stalo, mi bylo docela líto Anny (krásná Scarlett Johansson), větší potupu, než zažila ona v té skříni, si neumím představit, a potěšila mě Sasha Alexander (Catherine), i když její úloha byla skutečně pro nenáročné fanoušky, protože její screentime a počet replik byl směšný.