27. února 2014

Super Fun Night: Season 1


1.01 Anything for Love - 1.02 Three Men and a Boubier - 1.03 Chick or Treat - 1.04 Engagement Party - 1.05 Go with Glorg - 1.06 The Love Lioness - 1.07 The Set Up - 1.08 Super Fun Night - 1.09 Merry Super Fun Christmas - 1.10 Li'l Big Kim - 1.11 Dinner Party - 1.12 Hostile Makeover - 1.13 Let the Games Begin - 1.14 Lucindervention - 1.15 Cookie Prom - 1.16 Lesbihonest - 1.17 ...Till the Fat Lady Sings

zdroj: imdb.com
K Super Fun Night mě původně přilákala Rebel Wilson, která se mi hrozně líbila v Pitch Perfect a v Bachelorette, její styl humoru na pomezí trapnosti mě prostě baví. Super Fun Night se ale na sitcom ukázalo jako docela nápaditý a několikrát mě překvapil v tom, jak se vyhýbal stereotypům a s některými tématy pracoval jinak, než jsem čekala.

Kimmie Boubier (Rebel Wilson) byla sympatická hlavní postava a to nejen tím, že je větší, než je pro seriálové hrdinky typické. Její dvě kamarádky, Helen-Alice (Liza Lapira) a Marika (Lauren Ash), byly každá jinak praštěná, ale zatímco Helen-Alice byla spíš typická sitcomová karikatura, Marika byla skvělá postava sama o sobě a její linie hledání sama sebe, až našla Frankie (Hana Mae Lee), byla skvělá.

Další postava, která mě velmi příjemně překvapila, byla Kendall Quinn (Kate Jenkinson). Původně jsem čekala, že to bude typická atraktivní sokyně hlavní hrdinky, ale potěšilo mě, když Kendall dali vlastní příběhové linie, které neměly co dělat s Kimmie, a hlavně z nich na určité úrovni udělali kamarádky. Mám takové tušení, že s původní postavou Felicity Vanderstone (Kelen Coleman), která byla v pilotu, by to asi tak pěkně netuctově nevyšlo.

S mužskými postavami to bylo trochu horší, ti byli tuctovější, nicméně Richarda (Kevin Bishop) jsem si zamilovala, měl pár opravdu skvělých momentů. James (Nate Torrence) byl hlavně sladký, ale ke Kimmie sedl jako sedinka na hrneček, jsem ráda, že se rozhodla pro něj. Nejen, že nenastalo to klišé, kdy si uvědomí, že vlastně miluje Richarda, ale i proto, že k sobě prostě sedí.

Z guest stars mě potěšil Charles Shaughnessy (Rupert Royce, ...Till the Fat Lady Sings). Taky musím vypíchnout perfektně praštěná hudební čísla, jako v Chick or Treat, Lesbihonest nebo ...Till the Fat Lady Sings. (Ale že budou se dalo čekat už od prvních upoutávek.)

Rebel Wilson prostě smekám. Bavila jsem se, děj mě dokázal vtáhnout a docela bych jim přála druhou sezónu, i když nebude.