2. března 2014

M*A*S*H: Season 6-8

| Season 1-3 | Season 4 & 5 | Season 6-8 | Season 9-11 |
_______

War is cruel. For every hello, there are two good-byes.


Season 6
6.01 Fade Out, Fade In - 6.02 Fallen Idol - 6.03 Last Laugh - 6.04 War of Nerves - 6.05 The Winchester Tapes - 6.06 The Light That Failed - 6.07 In Love and War - 6.08 Change Day - 6.09 Images - 6.10 The M*A*S*H Olympics - 6.11 The Grim Reaper - 6.12 Comrades in Arms (Part 1) - 6.13 Comrades in Arms (Part 2) - 6.14 The Merchant of Korea - 6.15 The Smell of Music - 6.16 Patent 4077 - 6.17 Tea and Empathy - 6.18 Your Hit Parade - 6.19 What's Up, Doc? - 6.20 Mail Call Three - 6.21 Temporary Duty - 6.22 Potter's Retirement - 6.23 Dr. Winchester and Mr. Hyde - 6.24 Major Topper

zdroj: imdb.com
Šestá sezóna je ve znamení příchodu Charlese Emersona Winchestera III (David Ogden Stiers). Kdysi jsem ho měla radši než Franka Burnse (Larry Linville), ale teď mi Ferret Face dost chybí a Charles je tak nějak slabý. Hawkeye (Alan Alda) a Margaret (Loretta Swit) se sbližují a mluvím nejen o Comrades in Arms, ale hlavně o konci In Love and War a Images (celá linie se štěnětem byla dojemná). V Last Laugh Klinger (Jamie Farr) předvedl jeden ze svýh největších představení a to velblouda Habibi, ve War of Nerves řekne Sidney (Allan Arbus) Radarovi (Gary Burghoff), že až z Koree odjede, nebude už potřebovat svého medvídka, což je krásný foreshadowing, a sezóna navíc obsahuje jeden z mých nejoblíbenějších dílů, The Smell of Music. Není nač si stěžovat.


Season 7
7.01 Commander Pierce - 7.02 Peace on Us - 7.03 Lil - 7.04 Our Finest Hour - 7.05 The Billfold Syndrome - 7.06 None Like It Hot - 7.07 They Call the Wind Korea - 7.08 Major Ego - 7.09 Baby, It's Cold Outside - 7.10 Point of View - 7.11 Dear Comrade - 7.12 Out of Gas - 7.13 An Eye for a Tooth - 7.14 Dear Sis - 7.15 B.J. Papa San - 7.16 Inga - 7.17 The Price - 7.18 The Young and the Restless - 7.19 Hot Lips Is Back in Town - 7.20 C*A*V*E - 7.21 Rally 'Round the Flagg, Boys - 7.22 Preventative Medicine - 7.23 A Night at Rosie's - 7.24 Ain't Love Grand - 7.25 The Party

zdroj: imdb.com
Sedmá řada celkem brzy nasadila clipshow, Our Finest Hour, ale byla dobře udělaná, takže jim to odpustím. None Like It Hot je jedna z mých nejoblíbenějších epizod, Point of View opravdu zajímavě natočená, a na dokonalost An Eye for a Tooth jsem málem zapomněla. Inga je skvělá epizoda a myslím, že dost podstatná pro Hawkeyův vývoj, a The Price mě úplně dojala, linie se Sophií mě dostala. Preventative Medicine si skvěle hraje s morálním dilema a ukazuje, jak moc tím vším Hawkeye trpěl, a The Party je skvělá, protože všechny ty postavy, o kterých v každém díle slyšíme (Mildred Potter, Radarova máma, Hawkeyeův otec, Peggy Hunnicutt), tam tak nějak ožily... A zmínka patří i Peace on Us, ta červená párty na konci byla dokonalá a opět krásné Hawkeye/Margaret scény. Z dějového hlediska bylo kromě Margaretina rozvodu jedinou další událostí objevení se B.J.ova knírku z pekla, kterého už se nezbavíme. Svírá se mi srdce a bojím se do další sezóny, protože ztratíme Radara, ale budu statečná!

Season 8
8.01 Too Many Cooks - 8.02 Are You Now, Margaret? - 8.03 Guerilla My Dreams - 8.04 Good-Bye Radar (Part 1) - 8.05 Good-Bye Radar (Part 2) - 8.06 Period of Adjustment - 7.07 Nurse Doctor - 8.08 Private Finance - 8.09 Mr. and Mrs. Who? - 8.10 The Yalu Brick Road - 8.11 Life Time - 8.12 Dear Uncle Abdul - 8.13 Captains Outrageous - 8.14 Stars and Stripes - 8.15 Yessir, That's Our Baby - 8.16 Bottle Fatigue - 8.17 Heal Thyself - 8.18 Old Soldiers - 8.19 Morale Victory - 8.20 Lend a Hand - 8.21 Goodbye, Cruel World - 8.22 Dreams - 8.23 War Co-Respondent - 8.24 Back Pay - 8.25 April Fools

zdroj: imdb.com
Přesně jak jsem čekala, Good-Bye Radar jsem obrečela jak želva (to gesto na konci, kdy Radar nechá Hawkeyeovi svého medvídka...) a opět jsem si myslela, že mi bude nehorázně chybět. Pravda je ale taková, že jeho odchod neměl na seriál takový dopad, jak vždycky čekám, poradili si s tím skvěle a víc tu ztrátu pociťuji spíš na absenci Klingerových šatů jen v Radarovi samotném. Life Time byl krásná ukázka toho, jaká rozhodnutí lékaři museli dělat, a v Yessir, That's Our Baby scénáristé Americe pěkně namazali máslo na hlavu. V Heal Thyself potěšil Edward Herrmann jako kapitán Newsome, co se zhroutil, a v Lend a Hand Robert Alda jako dr. Borelli. Old Soldiers mě vždycky dostane a fakt, že existuje Dreams, mi úplně unikl, ale docela mě ta epizoda dostala. Back Pay je další vlaštovka Hawkeyeova šílenství (něco jako v minulé řadě Peace on Us) a April Fools jeden z mých nejoblíbenějších dílů vůbec. Plus má tato sezóna za důraz, jaký klade na Klingera, Mulcahyho (William Christopher) a Rizzoa (G.W. Bailey). Potěšilo, že vrátili Scullyho (Joshua Bryant), ačkoliv Margaret zase žádný happy end neměla. A taky bych se chtěla omluvit Winchesterovi, u šesté série jsem říkala, že mi chybí Kuní ksicht a Charles není dost. Už to není pravda, už je náš.