16. dubna 2014

Hateship Loveship (2013)

Hateship, friendship, courtship, loveship, marriage, hateship, friendship...

zdroj: imdb.com
IMDb. Jakmile vidím film s Kristen Wiig, musím ho vidět. O to víc, že je to drama (ve skutečně vážné roli jsem Kristen ještě neviděla), s čímž se tak nějak prala základní anotace na IMDb. O to víc jsem byla překvapená, že to fakt drama bylo. Sem tam mi úplně nesedělo, jak bylo vystavené - občas ukazovali zvláštní scény obyčejných věcí, místo kterých mohli spíš ukázat, jak se děj posunuje, a tolik nepřeskakovat - ale rozhodně je to zajímavý a povedený film.

Výše zmíněná Kristen Wiig (Johanna Parry) byla jako zakřiknutá a jednoduchá, i když obdivuhodně silná a odhodlaná Johanna naprosto brilantní. Guy Pearce (Ken), pro mě ten chlápek z Memento, hrál napravenou (?) smažku docela přesvědčivě. Jennifer Jason Leigh (Chloe) jsem ještě neviděla v roli, kde by mi byla sympatická. Christine Lahti (Eileen) byla naopak skvělá, stejně jako Nick Nolte (McCauley).

Asi to není film, kterých bych musela vidět znovu, ale rozhodně za tu hodinu a půl stál. Ačkoliv nepopisoval nijak idylickou situaci, končil krásně hřejivě a to je potřeba.