4. prosince 2015

Jo Nesbø: Červenka (Rødstrupe, 2000)

zdroj: megaknihy.cz
Červenka byla popravdě řečeno první případ Harryho Holeho, kde jsem se fakt nemohla dočkat rozzuzlení. Líbilo se mi, jak byla Harryho současnost propojená s minulostí (samozřejmě ne jeho) za druhé světové války. Smrt Ellen byla drsná, ale přiznám se, že jak se v té knížce zároveň objevila poprvé, nedostalo mě to tak moc ani kvůli Ellen samotné jako spíš kvůli Harrymu. Ale byla jsem ráda, že má Harry nějakou nemesis a ještě radši, že ještě ani pořádně neví, kdo přesně je ta skutečná svině, po které by měl jít. Linka s Rakel byla nečekaně romantická, ale tak nějak hezky nesbøvským způsobem. Ale je fajn, že po Birgittě z Netopýra skutečně projevil nějaký opravdový zájem. Halvorsen se mi líbí, doufám, že se dlouho zdrží.