27. prosince 2015

Jo Nesbø: Pentagram (Marekors, 2003)

zdroj: megaknihy.cz
Celý Pentagram jsem se modlila, aby byla záležitost s Waalerem konečně rozřešená, ale úplně jsem nevěřila tomu, že bych měla štěstí tak brzo. Byla jsem napjatá jak kšandy, skoro jsem ani nedýchala a na chvíli jsem nevěřila, že se z toho Harrymu podaří dostat víceméně bez újmy, jak se to nakonec stalo. Jsem ráda, že je konečně po Waalerovi, a hlavně že tak má pokoj i Beate. S Halvorsenem jí to přeju. Jsem ráda, že se o něm zmínili, ale trochu mě mrzelo, že v příběhu nevystupoval. Co se týče zápletky samotné, tak Pentagram jako takový dostal i mě. Mám ráda, když se ukáže, že celý komplikovaný komplot je vlastně osobní pomsta jednoho člověka, a tohle bylo opravdu pořádně promakané. Strkání uťatého prstu do zadku bych asi úplně nemusela, ale mrtvola ve vodní posteli byla slušně působivá. Koncem Pentagramu Nesbø Holeovi poměrně slušně vyčistil štít, takže jsem zvědavá na další díl.