6. března 2016

Death at a Funeral (2007)

Life isn't simple, it's complicated. We're all just thrown in here together, in a world full of chaos and confusion, a world full of questions and no answers, death always lingering around the corner, and we do our best.

zdroj: imdb.com
IMDb. Na Death at a Funeral jsem se chtěla podívat už dlouho, ale vždycky mi do toho něco přišlo - například jsem na nějakou dobu úplně zapomněla, že jsem to chtěla udělat. Teď na to konečně došlo a musím říct, že jsem se opravdu dobře bavila. Nenápadný film plný černého humoru je přesně to pravé pro mě a tento můžu víc než doporučit.

Matthew Macfadyen (Daniel) umí tyhle mírné typy, kteří se nakonec na něco zmůžou, naprosto skvěle, a ta role mu sluší. Alan Tudyk (Simon) měl rozhodně nejpikantnější roli, bylo mi ho až líto. (Ale to tělo, wow.) Rupert Graves (Robert) byl docela ocas, ale hraní takových rolí mu jde dobře. Peter Dinklage (Peter) si docela zahrál, musím říct, tolik hereckých poloh v jedné vedlejší roli je vlastně výkon. Krise Marshalla (Troy) jsem ještě neviděla hrát rozumnou roli, ale takhle mi vyhovuje.

Death at a Funeral je přesně to, co si člověk představí pod černou britskou komedií, a jako takovou můžu vřele doporučit.