11. dubna 2016

Jo Nesbø: Policie (Politi, 2013)

zdroj: megaknihy.cz
Po Přízraku jsem se na Policii dost těšila, protože mi přišlo, že ta knížka končí extrémně otevřeně. Policie mě na chvíli upřímně dostala - fakt jsem si myslela, že Harry Hole bude vstávat z mrtvých, takže jsem se opět pěkně nechala napálit. Konečný vývoj mě docela překvapil. Beate jsem obrečela, fakt jsem nečekala, že si Nesbø oddělá takhle důležitou postavu a ještě takhle nechutným způsobem. Podařilo se mu, že jsem se po zbytek knížky o všechny ostatní bála. Tím, že Harry nezemřel mě ale trochu zklamal, musím přiznat. Čekala jsem, že na to má koule, tenhle konce mi přišel přeslazený a fakt, že s Harrym podle všeho neskončil dává tušit, že se to nakonec stejně stane. A jestli má umřít, měla to být tahle smrt. Nicméně až (pokud) bude další, určitě si ji přečtu, protože jsem hodně zvědavá, co bude s dcerou Ståleho Auneho. Teď se ale těším, že si od Nesbøho zkusím i něco jiného než "holeovky".