2. dubna 2017

Moana (2016)

I have no idea why the ocean chose me. But my island is dying, so I am here.

zdroj: imdb.com
IMDb. Moanu jsem měla v hledáčku, protože se mi líbí ten nový směr, kterým se Disney se svými princeznami ubírá. Moana mě v tomto nezklamala; hodně mi připomněla Brave a pěkně se to drží v linii Frozen; princezny i neprincezny mají holt často i jiné problémy než prince. Líbil se mi soundtrack, příběh uměl i překvapit, samozřejmě že jsem bulela, takže se dá říct, že to mělo všechno.

Moana (Auli'i Cravalho) měla perfektně vybraný hlas a ta animace byla úžasná. Maličká Moana byla jedna z nejroztomilejších animací, které jsem kdy viděla. Maui (Dwayne Johnson) byl dobrý řízek, u kterého se mi líbila ta oživlá tetování, a byl to takový evidentně nutný mužský prvek. Líbilo se mi, že z něj ale udělali váhavě napraveného hříšníka. Babička Tala (Rachel House) byla úžasná postava. Brečela jsem, když umírala, když se zjevila Moaně i při každém zatraceném rejnokovi. Líbil se mi i Tamatoa (Jemaine Clement) - dělali jsme si srandu, že jde o Sebastiana, čímž pádem mě scéna po titulkách sundala.

Jak jsem psala, Moana měla i pár překvapení, jako pravé identity Te Kā a Te Fiti. Největší zvrat ale byl, když s Moanou na její velkou plavbu nejelo prase Pua ale hloupý kohoutek Heihei, který byl chudák opravdu stupidnější než holub. Ze soundtracku mě hodně chytilo Shiny, I Am Moana (Song of the Ancestors) a samozřejmě How Far I'll Go.

Celkově podle mě fakt povedená pohádka.