8. července 2017

Despicable Me 3 (2017)

Sometimes you expect to find a unicorn but instead get a goat.

zdroj: imdb.com
IMDb. Despicable Me je jedna z těch filmových sérií, která sice s přibývajícími částmi trochu ztrácí na kvalitě, ale pořád je to dost dobré na to, abych na to chodila do kina. Zdá se mi sice, že jediný první díl byl schopný mít Gruovu (Steve Carell) linii v rovnováze s linií Minionů, ale přišlo mi, že tady to tolik nebilo do očí jako ve dvojce. Každopádně plakát v metru mě nadchnul měsíc dopředu a je boží.

Líbilo se mi, že měla svůj prostor i Lucy (Kristen Wiig), která se učila být holkám mámou. Gruova máma (Julie Andrews) mohla být víc a zamrzelo, že doktor Nefario (Russell Brand) zmrzl v karbonitu, ale Balthazar Bratt (Trey Parker) byl skvělý záporák a docela mě i potěšili s tím, jak s Gruem a Druem vykradli The Parent Trap (a hlavně teda Luisu a Lotku), protože ten film mám fakt ráda. No a nesmím zapomenout na Agnes (Nev Scharrel) a její jednorozčce. No a samozřejmě útěk z vězení, ten byl luxusní.

Celkově musím třetí díl pochválit. Jak jsem psala výš, jednička to není, ale pořád si to drží hodně slušnou kvalitu.