23. října 2017

Will & Grace: Season 1 & 2

| Season 1 & 2 | Season 3 & 4 | Season 5 & 6 | Season 7 & 8 |
| Season 9 | Season 10 | Season 11 |
_______


Season 1
1.01 Love and Marriage - 1.02 A New Lease on Life - 1.03 Head Case - 1.04 Between a Rock and Harlin's Place - 1.05 Boo! Humbug - 1.06 William, Tell - 1.07 Where There's a Will, There's No Way - 1.08 The Buying Game - 1.09 The Truth About Will and Dogs - 1.10 The Big Vent - 1.11 Will on Ice - 1.12 My Fair Maid-y - 1.13 The Unsinkable Mommy Adler - 1.14 Big Brother is Coming: Part I - 1.15 Big Brother is Coming: Part II - 1.06 Yours, Mine or Ours - 117 Secrets and Lays - 1.18 Grace, Replaced - 1.19 Will Works Out - 1.20 Saving Grace - 1.21 Alley Cats - 1.22 Object of My Rejection

zdroj: cinema1.ca
Trvalo mi překvapivě dlouho, než jsem se konečně dostala k tomu, abych Will & Grace nasledovala pořádně. Vždycky, když jsem to viděla v televizi, skvěle jsem se bavila, ale museli to oživit, abych se konečně nakopla. Je to jeden z těch seriálů, u kterých zapnu jednu epizodu a pak je najednou půlnoc a celá řada pryč. Will (Eric McCormack) a Grace (Debra Messing) jsou dohromady rozhodně úžasní, ale skutečnou hvězdou seriálu je pro mě Karen (Megan Mullally), na kterou se nemůžu vynadívat. Chvílemi mě hodně bere i Jack (Sean Hayes), chvílemi je hrozně otravný, ale na tom je ta postava založená.

Z epizod musím vypíchnout Boo! Humbug, protože Karen; Where There's a Will, There's No Way, protože zápletka byla boží; The Big Vent, protože pecka až do konce; Big Brother is Coming - obě epizody úžasné; Yours, Mine or Ours, protože Will vs. Grace je vždycky super; Grace, Replaced, protože luxusní obsazení; a Object of My Rejection, protože ta svatba byla pecková.

Potěšili Julian McMahon (Where There's a Will, There's No Way), Debbie Reynolds (Bobbi Adler, The Unsinkable Mommy Adler); John Slattery (Sam Truman, Big Brother Is Coming) a Molly Shannon (Val Bassett, Grace, Replaced). Netěší mě ta móda raných 2000s, ale tomu se vyhnout nedá. Nebudu ani psát, že se těším na druhou řadu - všichni víme, že ji sleduju zatímco píšu toto, takže proč si dělat násilí.

Season 2
2.01 Guess Who's Not Coming to Dinner - 2.02 Election - 2.03 Das Boob - 2.04 Whose Mom is it Anyway? - 2.05 Polk Defeats Truman - 2.06 To Serve and Disinfect - 2.07 Homo for the Holidays - 2.08 Terms of Employment - 2.09 I Never Promised You An Olive Garden - 2.10 Tea and a Total Lack of Sympathy - 2.11 Seeds of Discontent - 2.12 He's Come Undone - 2.13 Oh Dad, Poor Dad, He's Kept Me in the Closet and I'm So Sad - 2.14 Acting Out - 2.15 Advise and Resent - 2.16 Hey La, Hey La, My Ex-Boyfriend's Back - 2.17 The Hospital Show - 2.18 Sweet and Sour Charity - 2.19 An Affair to Forget - 2.20 Girls, Interrupted - 2.21 There But for the Grace of Grace - 2.22 My Best Friend's Tush - 2.23 Ben? Her?: Part I - 2.24 Ben? Her?: Part II

zdroj: amazon.com
Druhou sezónu jsem sjela prakticky na dvě poloviny a s poměrně velkým rozestupem. Nemůžu říct, že by mi přišla horší než první, naopak. Vyřešení "cliffhangeru" z první řady by mě i pobavilo, kdybych to ovšem takto podobně od začátku nečekala a hlavně to nic nezměnilo. Líbilo se mi, že manželství Jacka a Rosario (Shelley Morrison) nebyl jednorázový vtip, ale vedli to přes celou sezónu až do poměrně dost uspokojivého finále. Líbí se mi i Willův nový šéf Ben (Gregory Hines), klidně by tam mohl být víc. Mým favoritem je ovšem pořád Karen, na tom se asi nic nezmění.

Co se týče epizod, vypíchla bych následující: Das Boob, protože ta prasklá podprda byla neskutečná; To Serve and Disinfect, protože ta linie s Karen, Grace a videem mě zabila; Terms of Employment, protože neexistuje superlativ pro to, co tam prováděli Karen & Jack; He's Come Undone, protože ten konec mě rozsekal; The Hospital Show, protože je to zatím asi nejlepší epizoda seriálu; Girls, Interrupted, protože Val; a Ben? Her?, protože to bylo skvělé finále.

Z guest stars potěšili Scott Patterson (John Gregorio, Das Boob); Neil Patrick Harris (Bill, Girls, Interrupted) a návraty Molly Shannon (Val Bassett, Girls, Interrupted) a Debbie Reynolds (Bobbi Adler, Whose Mom Is It, Anyway?). Prakticky jediná výtka, kterou jsem k druhé řadě měla, je ta, že jsem polovinu epizod viděla mimo pořadí, ale to určitě není chyba toho seriálu.