14. října 2017

Room 104: Season 1

| Season 1 | Season 2 | Season 3 | Season 4 |
_______


1.01 Ralphie - 1.02 Pizza Boy - 1.03 The Knockandoo - 1.04 I Knew You Weren't Dead - 1.05 The Internet - 1.06 Voyeurs - 1.07 The Missionaries - 1.08 Phoenix - 1.09 Boris - 1.10 Red Tent - 1.11 The Fight - 1.12 My Love

zdroj: imdb.com
Popravdě ani nevím, co mě k Room 104 přitáhlo, ale byly to dvacetiminutovky a přišlo mi, že jich teď zrovna mám málo, tak jsem to zkusila. Je to upřímně dost zajímavá sbírka krátkých televizních povídek - některé mě hodně bavily, některé mě bavily méně a některé prošly úplně mimo mě, ale všechny byly něčím zajímavé.

Ralphie byl dobře WTF a namotivoval mě pokračovat; Pizza Boy mě popravdě dostal; The Knockandoo mě hodně znepokojilo, ale asi jsem to úplně nepochopila; I Knew You Weren't Dead mě moc nebavil; The Internet mi zlomilo srdce; Voyeurs mě popravdě dostalo, zírala jsem na to jak uhranutá, ale až anotace mi pomohla to pochopit; The Missionaries mě hodně bavilo; Phoenix byl pro mě hodně zmatený; Boris mě zaujal; ohledně Red Tent jsem popravdě rozpolcená; The Fight mě nebavil; a My Love bylo hodně dojemné.

Z obsazení potěšili James Van Der Beek (Scott, Pizza Boy), Orlando Jones (Samuel, The Knockandoo) a Mae Whitman (Liza, Phoenix).

Celkově jsem zvědavá na druhou řadu. Fusakle mi to neustřelilo, ale těch pár perel (viz Pizza Boy a Voyeurs) stálo za to.