25. března 2018

Another Period: Season 3

| Season 1 & 2 | Season 3 |
_______


3.01 Congress - 3.02 Séance - 3.03 Olympics - 3.04 The Love Boat - 3.05 Masquerade - 3.06 Shady Acres - 3.07 Sex Nickelodeon - 3.08 Lucky Chang's - 3.09 Little Orphan Garfield - 3.10 Commodore Returns - 3.11 President Bellacourt

zdroj: alchetron.com
Přišlo mi, že jsem na svou oblíbenou blbárnu od dvojce Leggero & Lindhome čekala poměrně dlouho a jako obvykle byla hodně rychle pryč. Přiznám se, že mi chyběla Chair (Christina Hendricks), ale to bude spíš Christinou Hendricks než že bych měla pocit, že tam zůstalo něco nedokončeného, naopak té zápletky už asi stačilo. Hortense (Donna Lynne Champlin) opět změnila představitelku, což byla od druhé řady dobrá změna (Donna Lynne Champlin byla přesně tak zahořklá, jak bylo třeba), ale Lauren Ash byla podle mě stejně nejlepší.

Líbilo se mi, že se tuhle řadu konečně pověnovali Peepersově (Michael Ian Black) zamilovanosti do Dodo (Paget Brewster), která v The Love Boat vyvrcholila naprosto neskutečným způsobem - dívat se na některé scény hraničilo s morbidní fascinací. Docela jsem si myslela, že to byla taková jednorázovka, ale ve finále mě překvapili. Chudák Blanche (Beth Dover) si to opět vyžírala až na dno, ale v Little Orphan Garfield ji nechali chvíli vládnout a fakt jí to slušelo - škoda, že to nevydrželo.

Beatrice (Riki Lindhome) a Frederick (Jason Ritter) mě začínají trochu unavovat - respektive takto, Beatrice mě baví, ale její vztah s Frederickem a Frederick sám mě nudí. Zatímco všichni jeho sourozenci jsou blbí, ale mají něco navíc, Frederick je prostě jenom imbecil a začíná to být ohrané. Lillian (Natasha Leggero) taky začíná být lehce ohraná, ale vždycky nakonec udělá něco, čím mě dostane, takže jí to ještě ráda odpustím. Victor (Brian Huskey) a Albert (David Wain) by tam vůbec nemuseli být, většinu času je mi z nich blbě - jsou to takový sobecký hovada, že ani nejsou fér k sobě navzájem.

Z guest stars potěšili Jemaine Clement (otec Black Donahue, Congress), Kate Micucci (Eunice, Congress), Patton Oswalt (Sex Nickelodeon) a Bridget Everett (paní Slagsby, Little Orphan Garfield). Z epizod bych vypíchla The Love Boat, protože Peepers; Masquerade, protože Lillian; Shady Acres, protože ta zápletka je úžasně blbá; Little Orphan Garfield, protože Blanche; President Bellacourt, protože ta analogie k předloňským americkým volbám byla bolestivě přesná.

Celkově jsem se opět dobře bavila a klidně bych brala další řadu. Trochu se ale bojím, že na ni nemusí dojít, poslední čtyři epizody se vysílaly po dvou, což mimo finále nikdy není dobrý ukazatel. Držme palce.

EDIT 01/12/2018: Zrušeno. Jsem smutná.