28. května 2018

The Good Fight: Season 2

| Season 1 | Season 2 | Season 3 | Season 4 | Season 5 | Season 6 |
_______


2.01 Day 408 - 2.02 Day 415 - 2.03 Day 422 - 2.04 Day 429 - 2.05 Day 436 - 2.06 Day 443 - 2.07 Day 450 - 2.08 Day 457 - 2.09 Day 464 - 2.10 Day 471 - 2.11 Day 478 - 2.12 Day 485 - 2.13 Day 492

zdroj: tvguide.com
Na druhou řadu The Good Fight jsem se hodně těšila a musím říct, že byla víceméně stejně dobrá jako ta první. Přiznám se, že mě potom později už trochu obtěžovalo, jak moc je zatížená Trumpem, ale zase to byla součást výborného vývoje kolem Diane (Christine Baranski), která je stále jednou z mých nejoblíbenějších postav, takže jsem jim to vlastně odpustila. Celkově mi řada přišla fakt vyvážená - držela mě, bavila mě - jde jim to skvěle.

S Luccou (Cush Jumbo) a jejím těhotenstvím mě překvapili, ale ona a Colin (Justin Bartha) jsou moje endgame, takže jestli tomu to řváně pomůže, jdu do toho. Colinova matka (Andrea Martin) mě trochu vytáčela, ale zase mě bavilo, jak Luccu vytáčela. Maia (Rose Leslie) byla tuhle sezónu poněkud upozaděná a přišlo mi, že její zápletka trochu vyšuměla, ale zase dali dost prostoru Marise (Sarah Steele), což mi upřímně moc nevadilo, The Good Fight jí sluší.

Co se týče zbytku obsazení, Barbaru (Erica Tazel) vyměnili za Liz Reddick (Audra McDonald), což byla podle mě šťastná volba. Líbí se mi, jakou cestu ušly s Diane i že je neudělali nezbytně sokyněmi ani nejlepšími kamarádkami, obojí by bylo zbytečné. Extrémně mě potěšili s Alanem Aldou (Solomon Waltzer), ten chlap má pořád úžasný dramatický záběr a nikdy mě nepřestane bavit.

Z epizod bych vypíchla Day 415, protože Lucca a Colin, plus úžasná práce Rose Leslie a Bernadette Peters (Lenore Rindell); Day 422, protože prášek; Day 485, protože "Einstein" výzum a proces byl za moc; a Day 492, protože mě prostě potěšili tím, že tentokrát nebyl cliffhanger (a byla to dobrá epizoda).

Co se týče guest stars, potěšili staří známí jako Jane Lynch (Madeline Starkey), Denis O'Hare (soudce Abernathy, Day 415), Mamie Gummer (Nancy Crozier, Day 429), Carrie Preston (Elsbeth Tascioni, Day 429), Margo Martindale (Ruth Eastman), Dylan Baker (Colin Sweeney, Day 471) a Megan Hilty (Holly Westfall, Day 457). Dál potěšili Heléne Yorke (Amy Breslin), Evan Handler (Jonathan, Day 443) a Michael Ian Black (Stephen Rankin-Hall).

Prostě jak jsem psala výš, dobrá řada dobrého seriálu. Těším se na další.