20. prosince 2023

Rick and Morty: Season 7

| Season 1 & 2 | Season 3 | Season 4 | Season 5 | Season 6 | Season 7 |
_______


7.01 How Poopy Got His Poop Back - 7.02 The Jerrick Trap - 7.03 Air Force Wong - 7.04 That's Amorte - 7.05 Unmortricken - 7.06 Rickfending Your Mort - 7.07 Wet Kuat Amortican Summer - 7.08 Rise of the Numbericons: The Movie - 7.09 Mort: Ragnarick - 7.10 Fear No Mort

zdroj: usatoday.com
Byla jsem upřímně zvědavá, jak si Rick and Morty poradí s Roilandovým odchodem, zvlášť protože nebýt těch zčeřených vod, nevím, jestli bych se k seriálu vracela, posledních pár řad už jsem jela dost ze setrvačnosti. Ráda bych teď napsala, že seriál chytil druhý dech, ale bylo to dost epizodu od epizody.

Co se týče přeobsazení, jak Ian Cardoni (Rick), tak Harry Belden (Morty) odvedli skvělou práci a stejně jako v případě Solar Opposites bych nic nezpoznala, kdybych o věci nevěděla. Co se týče ostatních postav, tam se moc nezměnilo, tato řada byla velmi epizodní a soustředila se předevšim na vztah Ricka a Mortyho, což popravdě nebylo vůbec špatně.

How Poopy Got His Poop Back mě hned na začátku trochu odradilo, nebavilo mě to; The Jerrick Trap mi přišlo překvapivě dobré, ale možná to bylo srovnáním s předchodí epizodou; Air Force Wong nebyla tak špatná jak první, ale nechytila jsem se; That's Amorte byl přesně ten zvrácený sociální komentář, pro které jsem na Rick and Morty začala koukat; a Unmortricken mě potěšilo návratem Evil Mortyho a uzavřením zápletky, plus závěrečná montáž zabodovala.

Rickfending Your Mort nebylo, co jsem čekala po poslední epizodě; Wet Kuat Amortican Summer jsem moc nevnímala, ačkoliv normálně mám epizody zaměřené na Summer (Spencer Grammer) moc ráda; Rise of the Numbericons: The Movie bylo překvapivě výborné, skvěle jsem se bavila; Mort: Ragnarick byla hrozná slátanina - při sledování jsem se překvapivě bavila, ale po týdnu jsem si nic nepamatovala; a Fear No Mort bylo svělé finále sezóny s koncem, který zahřál u srdce, dokonce jsem si užila i ten pohled do budoucnosti.

Závěrem - něco jsem si užila, něco míň, a spoustu už si měsíc od dosledování nepamatuju, ale na oddych to pořád stačí.