25. září 2024

The Unbearable Weight of Massive Talent (2022)

I'm done. Like hot dogs on a grill. I'm quitting acting. So, you can call the trades, and tell them I said it was a tremendous honor to be a small part of one of the oldest of human traditions, storytelling and mythmaking.

zdroj: imdb.com
IMDb. K The Unbearable Weight of Massive Talent mě zcela nepřekvapivě přivedlo meme a tvrzení, že je super. Neměla jsem nejmenší tušení, o čem ten film je, a přistupovala jsem k tomu skepticky, protože obsazení mi nic neříkalo, ale nakonec jsem se docela dobře bavila.

Herci hrající své fiktivní verze byly pár let zpátky docela trend (z hlavy mě napadají Episodes a Apartment 23) a byť je to forma RPF, v tomto případě mi nevadí, naopak herec, který do toho jde, je mi automaticky sympatičtější. Nicolas Cage (Nick Cage) mi nebyl sympatický nikdy, takže to bylo rozhodně plus. Pedro Pascal (Javi Gutiérrez) mě naopak docela baví a s Cagem měli super chemii, fakt jsem si jejich společné scény užila.

Po dlouhé době mě potěšila Tiffany Haddish (Vivian), ta role jí slušela a skoro jsem si přála, aby to Vivian přežila a měla nějaký hezký doslov. Neil Patrick Harris (Fink) tam byl jenom chviličku, ale trochu mi připomněl staré dobré časy, a Demi Moore (Olivia Cage) tam za mě taky klidně mohla být víc.

Při spatření stopáže jsem se trochu bála, ale film přepvapivě rychle utíkal a vůbec nenudil. Jak jsem psala výš, neměla jsem žádná očekávání, takže mě zklamal jen fakt, že ve scéně, která zrodila asi nejpopulárnější meme roku 2023, nehrála Make Your Own Music, což netuším, proč jsem si myslela, že bude, ale těšila jsem se na to.

The Unbearable Weight of Massive Talent není úplně kousek, ke kterému se potřebuju vracet, ale svůj účel splnil na jedničku.