22. dubna 2009

How I Met Your Mother: Season 1-3

| Season 1-3 | Season 4-6 | Season 7 & 8 | Season 9 |
_______

OK, yes it's a mistake. I know it's a mistake, but there are certain things in life where you know it's a mistake but you don't really know it's a mistake because the only way to really know it's a mistake is to make the mistake and look back and say, 'Yep, that was a mistake.' So really, the bigger mistake would be to not make the mistake, because then you'd go your whole life not knowing if something is a mistake or not.


Season 1
1.01 How I Met Your Mother - 1.02 Purple Giraffe - 1.03 The Sweet Taste of Liberty - 1.04 Return of the Shirt - 1.05 Okay Awesome - 1.06 The Slutty Pumpkin - 1.07 Matchmaker - 1.08 The Duel - 1.09 Belly Full of Turkey - 1.10 The Pineapple Incident - 1.11 The Limo - 1.12 The Wedding - 1.13 Drumroll, Please - 1.14 Zip, Zip, Zip - 1.15 Game Night - 1.16 Cupcake - 1.17 Life Among the Gorillas - 1.18 Nothing Good Happens After 2 AM - 1.19 Mary the Paralegal - 1.20 Best Prom Ever - 1.21 Milk - 1.22 Come On

zdroj: imdb.com
How I Met Your Mother mi bylo představeno ve škole a celkem rychle jsem se do toho zamilovala. Jak jsem k tomu jednou čichla, jela jsem epizody bleskovým tempem, hned po Pilotu jsem měla jasno v tom, že to budu navždycky milovat. Děvkař Barney (Neil Patrick Harris), sladcí Lily (Alyson Hannigan) a Marshall (Jason Segel), nedosažitelná Robin (Cobie Smulders) a romantik Ted (Josh Radnor) mě za pár epizod stačili dostat víc, než všichni Friends během svých nekonečných opakování na našich stanicích. První řada má naprosto legendární epizody, jako můj oblíbený The Pineapple Incident, tradiční The Slutty Pumpkin nebo prorocký Nothing Good Happens After 2 AM. Tedovy námluvy Robin, pro kterou ukradl šmoulí penis, byly prostě sladké, ale stejně tak jsem milovala "Cupcake" Victorii (Ashley Williams), která byla a navždy bude moje představa oné bájné matky. A mimoto je hned na první sezóně krásně vidět, proč How I Met Your Mother tolik miluji - to spojení typické sitcomové hyperboly a velké pravdy, jako například v Milk.

Objevili se Anne Dudek (Natalie, Return of the Shirt), Jayma Mays (šatnářka, Okay Awesome) a Danica McKellar (Trudy, The Pineapple Incident).

Season 2
2.01 Where Were We? - 2.02 The Scorpion and the Toad - 2.03 Brunch - 2.04 Ted Mosby, Architect - 2.05 World's Greatest Couple - 2.06 Aldrin Justice - 2.07 Swarley - 2.08 Atlantic City - 2.09 Slap Bet - 2.10 Single Stamina - 2.11 How Lily Stole Christmas - 2.12 First Time in New York - 2.13 Columns - 2.14 Monday Night Football - 2.15 Lucky Penny - 2.16 Stuff - 2.17 Arrivederci, Fiero - 2.18 Moving Day - 2.19 Bachelor Party - 2.20 Showdown - 2.21 Something Borrowed - 2.22 Something Blue

zdroj: imdb.com
Druhá řada byla nejlepší tím, že se Marshall a Lily zase dali dohromady a na konci řady se v jednom z nejkrásnějších momentů celého seriálu taky vzali. Ted chodil s Robin, než se na konci řady přátelsky rozešli, a Swarley je pořád legen - wait for it - dary! Kromě toho tato řada obsahuje další z pro mě už klasických epizod, jako Slap Bet, ve které dojde k odhalení Robin Sparkles, a Arrivederci, Fiero, které mě seznámilo s I'm Gonna Be (500 Miles) od The Proclaimers, která z mého přehráváče už nikdy nezmizí.

Objevili se Jane Seymour (profesorka Lewis, Aldrin Justice), Morena Baccarin (Chloe, Swarley) a Rachelle Lefevre (Sarah, Moving Day). Celkově oproti dalším mi druhá řada přijde překvapivě klidná.


Season 3
3.01 Wait for It - 3.02 We're Not from Here - 3.03 Third Wheel - 3.04 Little Boys - 3.05 How I Met Everyone Else - 3.06 I'm Not That Guy - 3.07 Dowisetrepla - 3.08 Spoiler Alert - 3.09 Slapsgiving - 3.10 The Yips - 3.11 The Platinum Rule - 3.12 No Tomorrow - 3.13 Ten Sessions - 3.14 The Bracket - 3.15 The Chain of Screaming - 3.16 Sandcastles in the Sand - 3.17 The Goat - 3.18 Rebound Bro - 3.19 Everything Must Go - 3.20 Miracles

zdroj: imdb.com
Třetí řada má, stejně jako první dvě, řadu geniálních a legendárních epizod, z nichž jmenujme například Slapsgiving a jeho You Just Got Slapped, Spoiler Alert, který zase ukazuje jednu z těch životních pravd, jak jsem o nich psala na začátku, a Sandcastles in the Sand a začátek on-off vztahu Barneyho a Robin, který je od té chvíle moje endgame. Po Victorii a Robin nastupuje Stella (Sarah Chalke), moje nejméně oblíbená nápadnice Teda, která se ale nějakou dobu zdrží.

Objevili se Mandy Moore (Amy, Wait for It), Enrique Iglesias (Gael), Busy Philipps (Rachel, Third Wheel), Heidi Klum (The Yips), Alessandra Ambrosio (The Yips), Kristen Schaal (Laura Girard, The Platinum Rule), Britney Spears (Abby) a James Van Der Beek (Simon, Sandcastles in the Sand).