25. dubna 2011

Morning Glory (2010)

Half the people that watch your show have lost their remote. The other half are waiting for their nurse to turn them over.

zdroj: imdb.com
IMDb. Moc jsem do filmu nevkládala, jen tak jsem ho zaznamenala a pustila z hlavy. Pak si ho pustila kamarádka a byla nadšená, následně druhá a taky se jí líbil, a protože jsem měla chuť na komedii, šla jsem do toho taky. Začátek byl trochu slabší, hrozně dlouho se to rozjíždělo, ale jakmile to konečně začalo, smála jsem se nahlas až do konce.

Mám takový pocit, že Harrison Ford si Mikea hodně, hodně, hodně užil, a byl naprosto grandiózní. Ta role mu sedla jak sedinka na nočníček, a film pro mě vlastně začal v momentě, kdy se dostával do záběru s Rachel McAdams (Becky) a začali se dohadovat. Pak to teprve byla hlína. Konečně, Rachel McAdams mě víc a víc baví. Kdo by čekal, že se z ní vyklube někdo tak schopný.

Silně mě ale zklamali s Diane Keaton (Colleen), byla tam jen protivné křoví, a i když byla super, tak mě mrzí, že ji takto nevyužili. A konečně, Patricka Wilsona (Adam / Seňor Dipshit) taky dostatečně nevyužili, zůstal oblečený. Ale byl nehorázně sladký. (A oficiálně se schvaluje jako hot.)

Celkově jsem se bála, že to bude až příliš podobné The Ugly Truth (nevím proč, proboha), ale nebylo, byl to úplně jiný typ humoru, skvěle obsazené, nevtíravé, ale vtipné. Prostě jo, líbilo se mi. Autorka The Devil Wears Prada nezklamala.