2. května 2011

An Education (2009)

If you never do anything, you never become anyone.

zdroj: imdb.com
IMDb. Film mě zaujal popisem děje a rozhodně jsem nebyla zklamaná, právě naopak. Byla jsem přímo nadšená takovým tím způsobem, kterým je nadšený člověk bez očekávání. Film mi utekl dost rychle, nepamatuju si, kdy mi něco naposledy uteklo tak rychle.

Peter Sarsgaard (David) okouzlující, nerada to přiznávám, ale dostal by mě, i přes drobné (reálné) trapnůstky a přes fakt že byl... no, lhář a zloděj. Carey Mulligan (Jenny) byla prostě dokonalá a myslím, že mám zase jednou kariéru, kterou chci nasledovat.

Rosamund Pike (Helen) mě jako ultimátní hlupinka překvapila, ale byla opět nádherná, Dominic Cooper (Danny) po The Duchess, kde jsem ho viděla naposledy, potěšil, Olivia Williams (slečna Stubbs) byla jako vždycky bezchybná a Emma Thompson (slečna Walters) jakbysmet.

Celkově prostě nemám absolutně co vytknout, ať se snažím, jak chci. Kostýmy, hudba, děj, obsazení, charaktery, všechno dokonalé. Prostě perfektní film ve svém žánru.