1. května 2011

Much Ado About Nothing (1993)

Friendship is constant in all other things, save in the office and affairs of love.

zdroj: imdb.com
IMDb. Ač to může být při směru mého studia celkem trapné, Shakespeare se mi dosud věsměs vyhýbal - nebo já jemu? Nicméně, ačkoliv jsem se docela bavila, stejně Vilda není můj šálek kávy, ať dělám co dělám.

Ale k filmu: přiznám se, že co mě na to filmu opravdu bavilo, byl Benedick Kennetha Branagha. Jeho monology na fontáně, nebo boj s rozkládací židlí, který zoufale prohrával, mě opravdu rozesmály. Michael Keaton jako Dogberry ovšem zabil. Ten zabil tak brutálně, že se z toho budu vzpamatovávat ještě dlouho. Pro mě rozhodně největší zážitek z celého filmu.

Emma Thompson (Beatrice) byla jako obvykle prostě dokonalá, Kate Beckinsale (Hero) byla sice sladká, nicméně moc jsem neviděla rozdíl mezi Hero a její Emmou, takže herecky nic moc. Robertovi Sean Leonardovi (Claudio) Shakespeare sluší, i když bolest v jeho tváři při přiváděla křeče smíchu, Denzel Washington (Don Pedro) byl výborný a Keanu Reeves (Don John) poněkud prkený, vůbec jsem mu to nevěřila.

Takže, jsem ráda, že jsem se podívala, ale jednou stačilo, a s dalším Shakespearem asi spěchat nebudu.