17. srpna 2011

The Singing Detective (2003)

When you're dealing with the devil, praise the Lord and pass the ammunition.

zdroj: imdb.com
IMDb. Film mi svým stylem hodně připomínal Lipstick on Your Collar, což se mi líbilo, hudba tam byla dobře použitá. V příběhu se mi ze začátku špatně orientovalo, ale nakonec jsem se do toho dostala a nelitovala jsem. Pro mě jeden z nejzajímavějších příběhů za poslední dobu.

Vyprávět o tom, jaký je Robert Downey Jr. (Dan) dobrý herec by bylo naprosto bezpředmětné, všichni to víme. Já byla naprosto smetená a svedená Jeremym Northamem (Mark), který byl jako "bad boy" nepřekonatelný. Mela Gibsona (Dr. Gibbon) jsem málem nepoznala, normálně jsem se musela podívat, odkud je mi ten chlap povědomý, ale byl dokonalý.

Dál mě potěšili Robin Wright (Nicola), Katie Holmes (sestra Mills), která byla kupodivu snesitelná, Adrien Brody (Hood) a nádherná Carla Gugino (Betty). Film byl výborně obsazený, provokativní, a jakmile se v něm člověk zorientoval, naprosto geniálně postavený. Jediné, co bych vytkla, byl trochu klišoidní konec, ale In My Dreams na konci to vyvážilo.