16. října 2011

Indecent Proposal (1993)

If you want something very badly, set it free. If it comes back to you, it's yours for ever. If it doesn't, it was never yours to begin with.

zdroj: imdb.com
IMDb. Až na konci filmu jsem si uvědomila, že jsem ho už viděla - to se mi ještě nestalo. Nicméně tehdy jsem to asi nesledovala pořádně, protože úplná zápletka mi povědomá nepřišla. Uznávám, že to bylo hlavně to téma, co mě přimělo sledovat, ale jistá část obsazení neuškodila.

Hubbell Robert Redford (John Gage) byl tím hlavním lákadlem - myslím, že na něj mám trochu crush, a ano, uznávám, že měl přijít před čtyřiceti lety, ale co nadělám. Demi Moore (Diana) není zrovna moje oblíbená herečka, ale pomalu se propracovávám k tomu, že už na ni nechytám alergickou reakci. Tady se mi moc líbila. Woody Harrelson (David) pro mě byl celkem nezvyk v takové roli, ale celkově myslím, že ti tři dohromady pěkně šlapali.

Film měl pár opravdu pěkných milostných scén a celkově mi sedělo jak vyprávění, tak tempo. Je to takový malý důkaz, že i v 90. letech uměli natočit fajn film, ve kterém nemuselo být zrovna extra těžké a věcné téma, aby to fungovalo. Takže fajn.