7. října 2011

Little Voice (1998)

On account of being soft-spoken like.

zdroj: imdb.com
IMDb. Cuteh Ewan McGregor is cuteh... That being said, ačkoli jsem to nečekala, z Little Voice se vyklubala dost příjemná, lehce komediálně laděná záležitost se spoustou skvělé hudby a omračující angličtinou - až jsem měla problém rozumět.

Jane Horrocks (LV) byla naprosto magická, její verze užitých písniček byly skvělé. Ewan McGregor (Billy) tu strávil víc času se svými holuby a... všimli jste si, že všechno v jedné větě s jeho jménem zní prostě tak nějak perverzně? Nebo jsem to jenom já? Skvělému Michaelovi Caineovi jsem toho Royer-Collarda odpustila - aspoň do té doby, než se znovu podívám na Quills a zase uvidím rudě.

Brenda Blethyn (Mari Hoff) zase vyfásla roli, které bych skočila do úsměvu, a Jim Broadbent (Mr. Booze) si evidentně střihl předchůdce Harolda Zidlera. Celkově je to film s hodně zvláštní atmosférou, který ale stojí za to vidět. Že bych si ho ale musela pouštět třikrát do roka, toho se nebojím.