11. ledna 2012

Addams Family Values (1993)

To mirth, to merriment... to manslaughter.

zdroj: imdb.com
IMDb. Addams Family je taky jeden z mála filmů, u kterých mám dvojku mnohem radši, než jedničku. Možná je to tím, že jsem kdysi víckrát viděla dvojku, nebo je to prostě tím, že je tam mnohem víc hlášek - každá chvíle, kterou Wednesday a Pugsley stráví na táboře, lze co do dialogů vyvážit zlatem.

Krom staré známé skvadry - s alternací babi (Carol Kane) - nemůžu nezmínit perfektní dvojici Gary (Peter MacNicol) a Becky (vždy dokonalá Christine Baranski), naprosto legendární Debbie (Joan Cusack) a Joela Glickera (David Krumholtz), kterého zmiňuji hlavně proto, že jeho představitel je dnes hot.

Navíc nelze nezmínit dámu, kterou jsem zaznamenala až dnes a nevím, jak jsem ji mohla celé ty roky přehlížet - Cynthia Nixon (Heather). A taky Tonyho Shalhouba (Jorge), kterého jsem si nevšimla ani teď. Prostě, pokud byla jednička perla, dvojka je přímo perlový náhrdelník a to budu tvrdit, dokud neumřu!